Bli kund?

Om er fastighet är uppförd av JM kan ni ta del av JM@homes förvaltningstjänster. Vill ni veta mer om hur vi kan hjälpa er förening? Välkommen att kontakta oss så berättar vi gärna mer.

Mäklare?

Är du mäklare och behöver beställa mäklarbilder eller andra dokument till visning och annons?

Serviceanmälan

Alla fel i föreningens fastigheter ska anmälas till JMs kundservice eller från inloggat läge som styrelsemedlem eller boende.

Kontakt via kundservice

Telefon: 020-731 731
Måndag-fredag kl.7.00-16.00 Stängt helgdagar

Mail: kundservice@jm.se

Tider och dagar kundservice är stängt, kopplas akuta ärenden för din bostad till jour.

OBS! Jourutryckning för icke akuta fall debiteras den som har anmält felet.

Kostnad för utryckning debiteras boende om felet ligger inom boendes ansvar enligt brf stadgar, hyresavtal, förrättningsavtal. Om du själv orsakat felet , tex stopp i avlopp, blir du betalningsskyldig.

Visselblåsarfunktion

Inom JM@Home finns en god internkontroll, men trots det kan det förekomma missförhållanden. JM@Home uppmuntrar personer med kännedom eller misstankar om missförhållanden att rapportera.

Anmälan görs anonymt till Interactive Security International AB, ett företag fristående från JM@Home.

Gör en anmälan