
Kontakt
Bli kund?
Om er fastighet är uppförd av JM kan ni ta del av JM@homes förvaltningstjänster. Vill ni veta mer om hur vi kan hjälpa er förening? Välkommen att kontakta oss så berättar vi gärna mer.
Mäklare?
Är du mäklare och behöver beställa mäklarbilder eller andra dokument till visning och annons?
Serviceanmälan
Alla fel i föreningens fastigheter ska anmälas till JM’s kundservice som boende eller via formuläret för styrelsemedlemmar.
Kontakt via kundservice
Telefon: 020-731 731
Måndag-fredag kl.7.00-16.00 Stängt helgdagar
Mail: kundservice@jm.se
Tider och dagar kundservice är stängt, kopplas akuta ärenden för din bostad till jour.
OBS! Jourutryckning för icke akuta fall debiteras den som har anmält felet.
Kostnad för utryckning debiteras boende om felet ligger inom boendes ansvar enligt brf stadgar,
hyresavtal, förrättningsavtal. Om du själv orsakat felet , tex stopp i avlopp, blir du
betalningsskyldig.

OBS! Jourutryckning för icke akuta fall debiteras den som har anmält felet.
Kostnad för utryckning debiteras boende om felet ligger inom boendes ansvar enligt brf stadgar,
hyresavtal, förrättningsavtal. Om du själv orsakat felet , tex stopp i avlopp, blir du
betalningsskyldig.
Visselblåsarfunktion
Inom JM@Home finns en god internkontroll, men trots det kan det förekomma missförhållanden. JM@Home
uppmuntrar personer med kännedom eller misstankar om missförhållanden att rapportera.
Anmälan görs anonymt till Interactive Security International AB, ett företag fristående från JM@Home.